askimizinmeyvesi 37+0 haftalık hamileyim 2.5 sene önce sezeryan olmuştum.Yarım saat önce sezeryanımın sağ tarfına şiddetli bir ağrı saplandı ama başka bi belirti yok.Şimdi geçti.eşim yurtdışında kendi aracımda yok.
Bebisscann askimizinmeyvesi sanmıyorum canım, ilk çocuğum 1.5 yaşındayken ikinci sezeryanı oldum, hiçbir şey olmamıştı, ağrı oluyor ama açılma çok zor..
Eminebayrambey askimizinmeyvesi korkma canım bende 32 haftalık hamileyim aynı şikayetle dün gittim doktor dikişlerin gayet iyi durumda dedi bebek büyüdükce dikislere baskı yapiyo ani hareket olduğunda ağrı oluyo ama dinlenince geciyo geçmeyen ağrıdan kork
mommysbrids askimizinmeyvesi canim 34+5 bende gecen oyle hissettim ama acilma yokmus anlik bicak saplanie gibi keskin bi aciydi yasadigim sonra uzun bi müddet kasinti devam etti o bolgede kabariklik vs yoktu ama doktor gayet iyi dikislerin dedi ama bebis kanala girmis o yuzden cok baski yapiyor dedi ani hareketlerden kacin dedi