Hanifenur Arkadaşlar doktorum bugün nöbetçiymiş ve akşam kontrole gel eğer açıklığın varsa yatırıp suni sancı vererek doğumu başlatacağız dedi şuan 40+3 olduk böyle birşey başına gelen var mı sizce normal mi sancım olmadan böyle birşey yapılması ?