Kleopatra- Gozdetalay Enfeksiyon var mı ? Enfeksiyon varsa ondan olabilir. Yoksa da bebek aşağıya baskı yapıyor olabilir. Normal bir durum olduğunu düşünüyorum. Son haftalardasınız çünkü.
Simgebato Gozdetalay benim de öyle 37. Haftadayız. Doktorum bebek pelvik kaslara baskı yaptığı içim normal olduğunu söyledi
ayss-12 Gozdetalay bende öyleydim ara sıra yine oluyor yürüyüş ve su içmeye dikkat edince geçiyor benim ki 32+5 teyim ben