Sinem-26 bende ilk zamanlar aynen tarif ettiğin gibiydim. Korkuyordum ilk defa duyduğum bişeydi ama geçti bir şekilde. İyi olmaya çalış moralini yüksek tut. Geçecek inan aynılarını yaşadım ve ben eşimin memleketinde oldum o ameliyatı evimden ailemden ayrı evime dönmem 1,5 ay sonra risklerle oldu. Ama o bile geçti gitti. Yavruları alınca kucağımıza biliyorum ki tamamen geçecek.