Handenurrctn benim serklajdan sonra akıntım olduğu için 2. Haftasında alttan muayene etti. Sonra Serklaj’ın bir ay sonrasında yine alttan muayene etti. Söylemişti zaten birinci ayında alttan muayene edeceğim diye. Hem dikişlerin durumuna baktı hem de akıntı var dedi mesela fitil verdi epey azalttı akıntıyı. Bende kronik bir akıntı sorunu var hamilelik başından beri.
Uzunluğun artık çok da önemli olmadığını dikişli olduğumu söylüyor ancak dikişlere bakmak için de alttan muayene ediyor. Cuma günü yedi hafta olacak ameliyat olalı.