Edas Kızlar kabızım ama ıkınmamaya çalışıyorum tuvalete çıktıktan sonra korkuyorum çocuğuma zarar geldi mi diye ah annelik 🥲 sizde de öyle oluyor mu bu arada 4 aylık hamileyim
aysethem12 Edas o korku hepimizde var canım emin ol kayısı ye kabız olunca ya da kayisili meyve suyu iç
Burcu-2634 Edas yani bebeğe bişey olmaz tuvaletinle beraber çıkmaz abartmaya gerek yokta ama gene de doktoruna söyle ilaç kullan 😂😂
Ebruliya Edas duphalac diye şurup var hamileler kullanıyo bende kullanıyorum. Birde kayısıyı kaynatıp şekersiz şekilde posasıyla birlikte tüket inan rahatlayacaksın🌺