pelinnnnn Anadolu hastanesi (meydan şube) Erhan mulug a gidiyorum . Hastanenin fiziki koşulları güzel, yenidoğan yoğun bakımı mevcut, Doğum normal ya da sezaryen anestezi farkı olmaksızın 2000 tl. Ben medstar Sanem çimen adlı doktor demeye dilim varmayan kişiden geçiş yaptım. Memnunum. Ayrıca Ünal yirmibeşi de çok önerdiler iyi bir hekimmiş ama medstarın da odaları sadece bebek ve anne sığacak kadar aşırı dar