Kızlar artık çıldırcam nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum sallanarak uyuyan bebeğim vardı önce sallamayı bırakıp yanına yatıp uyumasını bekledim başlarda normal kabul ettim 45 dakika bi saati sonra yavaş yavaş yanından kalkıp oturmaya başladım hala odada tek bırakıp uyuma aşamasına geçemedik çünkü kendi uyumayı öğrendiği halde yeri geliyor 2 saat uyumuyor gözleri kapanıyor nerdeyse ama uyuması en aşağı 45 dakika nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum ki sinirlenip kızmakta istemiyorum bazen uyu artık falan diyorum ama sonra onada pişman oluyorum tavsiyesi olan varmı 😐 Herkes başlarda uzun süre sonrasında hemen uyuduğunu söyleyince daha çok moralim bozuluyor. Nerde yanlış yapıyorum diye düşünüyorum sonra. Alışmış olması lazımdı şimdiye kadar 45 dakikayı falan bulmaması lazımdı