Anonim11 Kızlar bugün ultrason da doktor kist gördü ama çok önemli bir şey değil bu durum zamanla küçülüyor dedi. Sizde oldu mu süreç nasıl geçti. Önceden muayeneye gittiğimde yoktu hiçbir şey. Hamilelikte oluyormuş
Thebluewine Anonim11 benim de 7+4 de görüldü. Ağrırsa hemen gel dedi, bir de merak etme sorun olursa müdahale ederiz gözlemleyeceğiz dedi. 2 hafta sonraya randevu verdi
Kvsrsyds Benimde vardı 7. haftada göründü 60 mm çapındaydı daha sonra 40 mm oldu şuan 19 haftalığım hiç bir sıkıntı yok doktor bakmıyor bile önemli görüp