Sedanur97 bende bugun 5 haftaligım.arada kasik agrim oluyor oda bazen onun dısında bi belirtim yok.Onceki gebelklerimde sık idrara cıkma istah kapanması bas donmesi gibi belirtiler yasiyordum.Ama suan hic biri yok bende acaba bi problemmi var diyorum.Bi yandanda diyormki digerlerinde butun belirtileri yasadında noldu hepsi dustu😣 anlamadm gitti