Severozge bizde 3 yıldır bekliyoruz Allahım isteyen herkese nasip etsin emeklerimizi karşılıksız koymasın inşallah. Eşimde ileri hareket sorunu var ben adetimin 2. Günü gittim gonal-f iğne ile başladım 100 ml. Vurdum ben bir gün sağdan bir gün sol göbekten 9 gün sürdü sonra salı günü (6 Eylül’de) gece 11 de çatlatma iğnemi vurdum yine göbekten Perşembe günü (8eylül) sabah 11 de aşılamaya yapıldı 20 dakika orada yattım ne ağrı hissettim ne de başka bir şey gayet güzel geçti 3 gün tuvalet hariç hiç kalmadım doktor 1-2 gün dinlensen yeter demişti ama ben hiç kalmadım yattım bugün yavaş yavaş ayaklanmaya başladım sürekli dua ediyorum sürekli zikir çekiyorum bana düşünme aklına getirme falan diyorlar ama kolay değil normal günlük yaşama dönülecek gibi değil şahsen ben düşünmeden edemiyorum ama ne zaman aklıma gelse niyet edip ayetel kürsi okuyup zikir çekiyorum ben özel bir klinikte yaptırdım ilaçlar doktor ücreti sperm yıkaması falan hepsi 5500 tuttu