Sonayalin Gecen hafta hastaneye gittim 12+3 dedi cinsiyeti dedim. Hic birsey demedi ben kiza benzettim☺️ Acaba daha belli olmadigi icin mi dememstr yoksa kesin olsun diye mi?
Dilara55 Sonayalin bazen bebek göstermez bazen de doktorlar emin olmak için biraz daha ileri haftalarda söylemeyi tercih ederler :)
Sonayalin Necla06 bacak arasindan kordon geciordu erkek olsa derdi dedm ona dayanarak yani🤗 yoksa nerden bilcem