Öncelikle iyi akşamlar. Adetime 6 gün varken kanda gebelik testim negatif çıktı. Bugün adetim 4 gün geçti 4 gündür adet olacak gibi yoğun ağrılarım vardı bekledim gelmeyince erken gebelik testi yaptım ve direk pozitif çıktı. Testin yanılma payı olur mu? Başına gelen oldu mu? İlk testi çok erken yaptığım için negatif çıkmış olabilir mi? Bu adet ağrısını ilk etapta yaşayan oldu mu?