Merhaba hanımlar nasıl gidiyor? Birbirimize destek olalım diye aciyorum bu postu. Çok çok agirlastim ben geceleri uyumak yatmak çok zorlaştı . Bebekler hareket ettikçe kaburgalarım ağrıyor bel ve sırt agrisini hiç saymiyorum. Rahmimde ve makatimda inanılmaz baskı var ağırlık sanki taş tasiyormus gibi ve bebeğin birinin teknelerini tam rahmimde hissediyorum bacaklarıma geliyor hatta sizlerde durum nasıl ?