2gebe Hamiş anneler gebelikte kabızlık olur bende ise aksine sürekli büyük tuvalete çıkma oluyor günde kaç defa isterse geliyor hiç boş çıkmıyorum wcden yapıp çıkıyorum acaba neden
fatmaa37demi5 2gebe bende öyleyim bazen bıkiyorum hatta büyük ihtimalle artık bagirsaklar tabi küçücük yerde sıkıstı kaldı o yüzden daha sık çıkıyoruz 37+2 deyim bende
pheobebuffay 2gebe çok iyi bir şey hamilelik metabolizmanı bozmamış 😊 genelde kabızlık olur şanslısın
Senanur567 2gebe benim daha küçük ama 15+2 günlük kabızlık çekmedim hiç neredeyse her gün büyük abdestime çıkarım
2gebe fatmaa37demi5 bende 36yım normalde35 haftalığım sistemde ama bebek bir hafta büyük demişlerdi. Anne olmak ne zor ya bazen içimden çıkartayım diyorum sonra az daha uyu diyorum😂
2gebe Deletedmom_8 😂öylede geldimiydi de sancıyla geliyor doğuruyorum sanıyorum 😂şimdi gelir doğum sonrası da tövbe gelmez kabız olurum sonra makatta kanamalar başlar ıkıncam diye 🤷♀️