serosmom17 Kızlaar Çin takvimi veya Rus takvimine göre cinsiyet doğru çıkan var mı internetteki otamatik hesaplamalarda? 11 haftalık hamileyim 1 kızım var onda doğru çıkmıştı şu an yine ikisinde de kız çıkıyor ☺️
1yenianne serosmom17 bende ne kadar doğru bilmiyorum ama çine göre erkek cıkmıştı oğlum olacak inşallah 🙏🏻
serosmom17 Kubrak2016 içinde olduğumuz yaşı yazmamız gerekiyormuş mesela ben şu an resmî olarak 23 yaşındayım yani 23 bitirdiğim için öyle görünüyor heryerde ama 24 içinde olduğumdan 24 hesaplamalıymışım otamatik hesaplanınca doğrusunu yapıyor aslında internetten mi hesapladınız yoksa görsel üzerinden mi siz hesap yaptınız ☺️
serosmom17 Betul3737 bende ikisi de kız çıktı bu hafta muhtemelen doktorum tahminde bulunur ama Çin takvimi doğru diyorlar eğer doğru hesaplanırsa
gizgizz serosmom17 bikaç farklı yerden yazıldığı şekliyle yaptım ama hepsinde erkek dedi kızım olacak :)
Tuba11 serosmom17 benim kızımda çin takvimi doğru çıkmıştı. Bunda da daha belli değil cinsiyetimiz bakalım hayırlısı olsun inşallah 🙏🥰
serosmom17 baby3_ cidden kafa karıştırıcı şimdi tekrar baktım eski hamileliğimde 20 yaştan hesapladım erkek diyor uygulama bazen denk geliyor galiba sizinki gibi