Genel Bi yazayım dün 39 haftaya girdim karnim taş gibiydi ara arada ağrılarım geliyordu neyse gece lavaboya kalktım Baktım iç çamaşırını da kan ama sümüklü değil Normal kan sabah 6 da doktora yazdim hastaneye gel dedi geldim baktı doktor alttan baya acıdı çığlık attım dedi kakasini yapmış sarı su geliyor biraz bekleyelim eğer duzelmezse sezeryan dedi 1 saat geçti geldi yine baktı yine sapsarı şu dedi acil sezeryana gireceksin bebegi tehlikeye atmayalım belimden iğne yaptılar bel aşağısı uyusuk karnımı keserlerken hatırlıyorum hiç sezeryan gibi değildi aşırı acıdı ve ağrıdı uyuttular sonra ben dayanamayinca 5 dk da doğdu sonra aldim ama ne ağrı ve sanci ayaklarım tutmuyor 5 6 saat öyle uyusuk yattım bel ağrısından öldüm dirildim hala çok ağrıyor kesik yeri ve bel siz siz olun normal o an acısın sezeryan daha zormuş ben normal diye gittim kaka olunca sezeryan oldu ..