Duygueda bende belim çook agriyor. Uyurken bile surekli pozisyon değiştirmek zorunda kalıyorum anlamadim hic neden böyle💆🏻♀️ Sızlıyor duz yatınca azalıyor biraz. Bide arada karnımda yırtılma hissi gibi bisey hissediyorum. Dolaptan bisey alirken uzanmıştım ilk o an hissettim sanki genleşip yirtildim gibi. Ama 8 haftalığım daha :) kilo almakdan falanda degil yani ama bilemedim