Hamileliğin ilk ayları tamamen azapti bulantı kusma ve daha da beteri günün 20 saati uyuyodum geri kalan 4 saatte esneyerek dolasiyodum. İkinci döneme girdiğimizde bana enerji geldi kendime döndüm diyebilirim hatta nerdeyse hamileligimi hissetmedim bile ( zor sureclerimiz ve agrilarimiz oldu bunların harici tabiki) ama şu an 30+3 olduk ne uykudan kafamı kaldirabiliyorum ne de yediklefim midemde kalıyor 🥲 anında kusuyorum çünkü zaten sipamda sıkıştıriyor… Hiçbisi elememistim bu haftalara kadar şimdi ki aklım olsa cinsiyet belli olduğu an herşeyi halleder şimdide yarınlar yokmuscasina yatardim 😑 Benden size tavsiye son haftalara bişi bırakmayın inanın narkoz almış gibi sürekli uyku hali. Kahvaltı edip geri uyuyorum akşam üstü uyanıp gece erkenden geri yatıyorum 🥲