Kızlar hamileliğim de hiç yemedim ama çok severim çok da canım çekti. Yarın eşimle kahvaltıya gideceğiz ayıptır söylemesi. Hep gittiğimiz güvenilir bir mekan var serpme kahvaltı söylediğimiz de eğer farklı bir şey demezsek hep menü de olduğu gibi rafadan yumurta getiriyorlar. Bir sabah yesem sorun olur mu acaba? 37+2 yim