Sezeryan gğnü almaya gitcektik sabah 😂 o aksam suyum geldi doltorumu aradım hastaneye gittik nstye alıyorlar ilk somra damar yolu acıyorlar, sonra amelyayhaneye, belden yapılan iğne 5 saniye falan sürüyor hicbişey hissetmiyorsunuz belden assag hemen uyusmaya baslıyor yatırıyorlar panik olırsanız hemen sakinlestirici veriyorlar istesenizde panik olamyorsunuz sonra ne veriyorlarsa aynısından hergün isterdim cok güzel bi kafa oluyor, bebek 3 dk da cıkuyor şok oluyorsunuz , yarım saat dikiş vs sürüyor sonra odaya cıkartıyorlar 8 saat sonra ilk ayaga kalkış oluyor amelyattan sonra 4 saat uyusukluk gittiği için o amelyat acıısnı hissetmiyorsunuz o güzel , benim sondamı uyusunca takmıslar bişry hissetmedim cıkarırkende anlkk bir acı hiçbişey yok geciyor hemen kanama kontrolü yapıyorlr parmakla oda acıtmıyor benm karnıma bastırmadılar doktoruma sordum hc bastrmadılar dedim uyusukken bastırmıslardık sen hissetmemişindir dedi bida bastırmaya gelen falan olmadı , ilk ayag kalkıs zor ama geciyor dikiş agrısı olıyor illaki tuvalete pturmakta vs zorlanacaksınız ama geciyor sezeryan 10 güne anca tam anlamıyla toparladım ama güzekdi korkacak hicbişey yok keyfini cıkarın bencee lohusalık daha zorr uykusuz kaldıkcs moralinizi bozmayın ilk 3 ay zor sonra bebek toparlayınca oda gecçyor, hayırlı dogumlar