Melikeyzc Kızlar 32. Haftadayız. iki gündür durduk yere belimden ağrı giriyor kasıklarıma doğru bi iki saat sürüyor. Şuan hala var ağrım . Adet zamanı olan bel sancısı gibi . Sizdede oldumu nedendir acaba bi fikriniz varmı ?