Ben 25+4 haftalik Hamileyim iki bu sabah Poagaca aldim is yerinden calisacagim diye yedim aradan 1 saat gecmedi istifra ettim .. Bi tokluk hissi, bogazim dügümlenmis gibi bir hissiyat var birsey yiyemiyorum ögleden Sonra zorla is arkadaslarim birseyler yedide o yedigimle duruyorum. Tansiyonum 14/8 bugün yarin düzenli takip et ve Pazartesi yanima gel dedi doktorum fakat daha önce duymustum bu Gebelik zehirlenme olayini.. simdide o aklimdan cikmiyor arastirmiyorum o psikolojiye girmemek icin ama insanin icinde bi korku olusuyor elbet