Elfszgn Bende aynı durumdayım. İki böbreğimdede stent var.. Ve daha 30’cu haftamdayım stentler’in takılmasına rağmen hala daha ağrılarım var idrarım sırf kan diyebilirim arada normale döndüğü oluyor. Çok su içmekten de cır cır oldum 10 gündür. Ve bunlara rağmen bana kadın doğum bunların hiçbiri normal doğuma engel değil dedi😩 Ne yapacağımı hiç bilmiyorum.. Ama sezeryan sonrası 1 hafta narkozun ağrılarını çekmektense normal doğurayım diyorum.. Ama korkuyorum😩