MadameHappy34 nurellaa212 arkadaşım 27 haftalıkken oldu.. suan doğuma az kaldı iyi çok şükür sorun da yaşamamıştı.
mavipapatyaa nurellaa212 kuzenimin eşi 7 aylikken kist ameliyatı oldu. Kisti sezeryan gibi aldılar. Dogumunu da normal doğum yaptı. Geçmiş olsun.
Elifsahin93- nurellaa212 3 aylık hamileydim anal fissurdan ameliyat oldum. Genel anezteziyle ama çok az verdiler.
nurellaa212 MadameHappy34 ay çok sevindim içimden hiç gitmiyor çok korkuyorum inşallah bizde de bi sıkıntı olmaz
mavipapatyaa nurellaa212 tam uyutmadılar diye hatırlıyorum ama emin de olamıyorum acikcasi 10 yıl öncesiydi 😃
aysethem12 nurellaa212 yok şu an iyii ama ameliyata kadın doğum ve genel cerrahi doktoru birlikte girdi.
nurellaa212 aysethem12 benimde doktorlar birlikte çalıştı ama kadın doğumcum ameliyata girmedi cerrah vardı tek ama birlikte çalıştılar
aysethem12 nurellaa212 aynı şeye denk geliyor canım kadın doğumcunla genel cerrahi doktorunun iletişimi olsun da sorun değil orda olup olmaması.
mavipapatyaa nurellaa212 tabi tabi dedigim gbi sezeryan gbi alindi iki ay snra nornal doguma girdi. Sapasaglam bebis geldi☺️
nurellaa212 mavipapatyaa ayy inşallah bende sağlıklı bi şekilde oğlumu kucağıma alırım❤️ dua edin bol bol
heartnurse 28 haftalıkken apandist oldum acil şekilde ameliyata aldılar kadın doğumcum ve genel cerrah ameliaythanede ortak çalıştılar
nurellaa212 heartnurse anlıyorum seni canım çok kötü bi ağrı ilaç da alınamıyor bende çok zor geçirdim