2gebe 2.sezeryan olanlar varmı içinizde ilki çok ağrılı geçmişti Bi kaç hafta sonra 2.sezeryan olucam aynı ağrılarmı oluyor acaba. Çünkü ilkine göre daha kolay geçiyor diyen çok kişi duydum. Öylemi oluyor cidden
_ozlmm 2gebe Annem 35 yaşında ikinci sezeryan olmuştu bendeyken çok ağrılı çok zor geçtiğini söyledi ama kardeşimde olduğun da çok rahat ettiğini söyledi ve gerçekten de rahat geçirdi zorlanmamıştı hiç ☺️