Doktorum yine zayıf dedi bebişime 1700 ölçtü kilosunu 2 hafta önce 1300 dü
hayır o kadar da yiyorum 2 haftadır düzenli bi şekilde her gün muz yedim bi hevesle gittik bizim minik yine az almış geçen sizinkiler ne durumda
Bide dönmemiş sizinkiler kaçıncı haftada döndü sağına yat falan dedi ama bakalım