irem01 minikumutlar erken belirtiler arasında kasık ağrısı var. Hadi inşallah 3 gün daha sabret sonra güzel haberler verirsin inşallah 🤲🤲
Humannrle Melisssssss canım hayırlı olsun geçen ay catlatma iğnesiyle beraber bekledik ikimizde negatif çıktık maşallah bu ay sen pozitif oldun darısı başıma beklemedeyim bende. Bu ayda iğneyle mi bekledin canım
Melisssssss Humannrle yok canım ya bu ay hiç birşey yapmadım inşallah sağlıklı haberini alıp bide görsem ultrasonda
Humannrle Melisssssss tebrik ederim maşallah 🥰 korkma endişeli davranma insallah alırız güzel haberlerini🥰
Melisssssss Mamimami bende idrar yolu enfeksiyonu kapmışım kuzum yaa valla ishal oldum bide hAP verdi doktor çok korkuyorum 2 kaybım var inşallah bunda yaşamam aynı şeyleri
Tbsra95 Melisssssss cok güzel inşallah hayrlı haberlerini yaz buraya tekrar böyle haberler alınca ben cok seviniyorum
Melisssssss Humannrle olsun bende onu geçen ay yaptım 25 inde bekliyordum adetimi erken. Oldu 13 ünde oldum bak bu ay 13 te olmadım belki seninde öyle olur günlerini iyi değerlendir canım benim