Azra41 Annişler sizinde böyle erkenden sıvı geldi mi gogsunuzden ? Normal mi acaba 🙄 3 gündür böyle nette erken doğum riskinden ötürü yazıyor korkuyorum risk grubundayim zaten 🥺 ama başka bir sayfa da da 7 8 9 ayda normal görunuyor 😔
enakcs Azra41 benimde o haftalarda iç çamaşırıma bulaşan lekeler vardı 37 haftayız şimdi daha yeni akıntı şekilde oluyor
Azra41 Senle1 Dimi sonuçta sıkmadım dokunmadım kendiliğinden geldi hani ugrassam dicem tmm doğumu tetikleyebilirim ama yok valla hiç dokunmuyorum korkuyorum streste yapmak istemiyorum aslında nebilim ya 😔
Senle1 Azra41 süt kanallarındaki süt uretimi varya canm vücut şuan ona hazirlio kendini normal yani skma canını ama ynede bı doktoruna sor istersen
Azra41 Senle1 Doktorumun salak gibi her seferinde numarasını almayı unutuyorum 🥺 anca 3 hafta sonra galiba ..