Benim kesem boş hala bebeıs olusmadı. Progestan kulanıyorum. Sancım da yok .Ama beş gündür kahverenegı mınık akıntılar görüyorum. Hala daha devam edıyor . Ama bır saat once o kahve akıntı büyük bır pıhtı seklınde geldı. Ve elıme alıp onu ınceledım sankı bır zar parçası gıbıydı. Acaba kesemıydı o gelen? Sümüksü bir yapısı vardı.bunları bu sekılde yazdgım ıcın ozur dılerım . Ama tecrubelerınıze ıhtıyacım var. Sorum şu? Hıc kırmızı kanama olmadan sadece kahve akıntıyla dusuk yapan oldu mu.bu mumkun mu? Bos kese düşmüş olabilir mı?