33+5 te doktor suyumun azaldığını söyledi. NSTde sancımız çıktı.
1000 lik laktatlı ringer serum yedik.
Sonrasında nst de tekrar sancımız çıktı.
20 şer dakika arayla 4 hap içtik. Ciğer geliştirici iğnemizi olduk. Tekrar nst tekrar 500 lük serum tekrar nst oldu.
Bugün34.haftadayız Nst de sancımız çıkmadı .
- Doz iğnemizi olduk .ama suyumuz azalmış yine . Doktor hoşuna gitmediğini söyledi.
Yarın tekrar nstye bağlancaz.
Pazartesi tekrar suyumuza bakılcak . Başına gelen varmı hanımlar ? Varsa nasıl bi süreç izlediniz ?