cheryyy46 ben yatıyorum işte erken doğurma riskim var Allahım sağlıkla olsunda sizde hiç üzülmeyin ben artık bunların biraz ciddiyetine inanmıyorum. Bu bi sistem bence herkessin mi cocugu sıkıntıda olur tevekkül edicez üzülmeyin bebeğinizde üzülmesin ben inanıyorum sağ salim doğcak 🫶🏻