Dün yazmıştım nişanım geldi diye gece keskin olmayan bel ağrısı ile uyudum bugünde ara ara 30-40 sn süren adet sancısı gibi sancım oluyordu dakika tutayım dedim tam 20 dk da bir vuruyor doktorumu aradım doğum başlangıç sancısı olabilir önemli olan 3-5 dakika da bir vurması dedi şimdi ben anlamadım böyle böyle dakikalar düşecek mi yani benim ne yapmam gerekiyor ilk gebeliğim 🙈