Beriliko İlk bebeği öğrendiğimden beri içimden kız geçiyor doktorun erkek demesine rağmen inanmadım hâlâ da inanmıyorum 16 haftallıkken gideceğim 4lü taramamız var 2li ve 3lüyü devlete giderken yapmadılar yaptır da demediler devlette bir tane doktor sinirimi bozunca özele gittim özeldekiler yemin ederim çok iyi siğortamız var 70 TL veriyoruz aklı olan özele gitmeli onlar çok ilgili ya🤗