Eleonora Örümceklere karşı fobim var. gördügümde istemsizce bagiriyorum ve çok korkuyorum. Az önce ayakkabimin üzerinde gördüm ani siçrayisla geriye atildim çok korktum. Bebegimin oldugu tarafda hafif agrim var. bir sey olmaz dimi? 🥺🥺
uraz_ve_annesi- Eleonora bir şey olmaz Allahın izniyle biraz dinlenin eğer haftanız büyükse hareketini takip edin, küçüksede kanamanız olmadığı sürece sıkıntı yok 😊
Eleonora uraz_ve_annesi- InshAllah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 20+4um.bugun baya hissediyorumdum hareketini ama korktugumdan beri bir kere hissetdim haraketin.
uraz_ve_annesi- Eleonora tatlı yiyip sol tarafına yat veya en çok hangi pozisyonda daha çok hissediyorsan oynayacaktır annesi korkma 😊
Eleonora uraz_ve_annesi- canim dünden beri haraketlerini takip ediyorum. Hep duz sirtustu uzaninca daha cok haraket ediyor. Ama sanki az az haraket ediyor. Sorun olmaz dimj? Önemli olan haraket etmesi mi?
uraz_ve_annesi- Eleonora evet önemli olan hareket etmesi daha her hareketini de hissedemezsin zaten biraz daha büyümesi lazım onun için