Bugun kontrolumuz vardi şükür 27 haftayi bitirdik ciğer geliştirici ignemizin ilk dozunu vurulduk 34 haftada 2.doz vurulacam rahim boyum 30 da şükür günde 3 kere progestan fitil 4 güne pruloton igne vuruluyorum kilomu 1400 gr boyumuz 37 cm gelişimi güzel dedi ama ters dönmüş makat gelisi su an önümüzdeki ay egzersizlere başlayacağım 4.gebeligim insallah bunda da 36 haftayı görmek nasip olur kasilmalarim çok fazla gün içinde 10 15 dk süren sancıları oluyor bildiğiniz doğum sancısı cekiyorum ağlamaktan helak oluyorum ama buna da Hamd olsun oglum vaktinde sagliklica gelsin ben acı çekmeye razıyım rabbim hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin
Sizde durumlar nasıl ağrılariniz varmi nasil geçiyor gebelik 🤗