Kızlar merhaba, ben ekimde doğum yapacağım hastanede giymek için bir takım alt üst hamile pijama takımı aldım önden düğmeli olanlardan ama 2. Olarak ne alsam bilemedim bana kalsa ben yine alt üst düğmeli takım almak istiyorum farklı bir renkte ama olur mu 2 tane alt üst takım yoksa biri illa gecelik mi olmalı? Doğum sezaryen olacak bu arada ona göre ne almalıyım tecrübeli anneler bir yardımcı olur mu😊