Nras Canım çok geçmiş olsun. Seninle aynı haftalardeyken bende de olmuştu hatta göbeğim bacağım artık tamamen kırmızı lekelerle kaplıydı ve doktor ilaç vermemişti. Ben her gün duş aldım ama kese kullanmadan ve duş jeli sürmeden ılık hatta soğuk suya daha yakın bir suyla yaptım duşumu. 2 3 hafta boyunca bu şekilde yaptım ve stresten uzak durmaya çalıştım çok şükür benim geçti. Sende dene istersen ama her gün duş kesin al hatta benim günde 2 kez duş aldığım oluyordu. Bu şekilde yaparsan geçer inşallah 😊