Edau9 Kızlar Allah aşkına bu mantar hamilelikte geçmiyor mu yaaa fitil kullandım herşey kullandım yok gecmiyo acı veriyo artık resmen iç çamaşırı bile giyemez oldum bugün mesela çok kötü Allah aşkına bilen duyan nasıl geçer sirkeyi çok okudum sirkeyle silin veya sirkeli suya oturun diye geçiriyor mu gerçekten yapayım mı
Senanurcakmakk Edau9 hamileligimin başından beri bende ne sirkeli su kaldı ne fitil hiç biri fayda etmedi sonra kendiliğinden geçti canım çok zor Allah yardımcın olsun
freuze Edau9 Ben de çok çektim malesef. Birincisi kesinlikle bikini bölgeniz nemli kalmamalı. Çamaşırlarınızı mutlaka ütüleyin ve sık sık değiştirin. Pamuklu iç çamaşırı tercih edin. Günlük ped mantarı tetikliyor. Kesinlikle kullanmayın. Ayrıca mantar şekeri çok sever. Tatlı çikolata dondurma pirinç makarna tüketiyorsanız bırakın. Bol bol su tüketin. Bunlara rağmen geçmiyorsa gyno max xl fitil kullandım ben. 3 tane var içinde. 3 gün kullanıyorsunuz. Çok etkili hemen geçiyor.Ancak tekrar olmak istemiyorsanız yukarıda yazdıklarıma dikkat etmelisiniz. Ben bunlara dikkat ettiğimden beri olmuyorum çok şükür 🌿
Edau9 _hlee gerçekten delircem artık fitil kullanıyorum geciyo bir kaç gün sonra tekrarlıyor 🥺Bugün çok kötüyüm resmen canım acıyor ya akıntı da cabası 🥺🥺🥺🥺
Zeynep211237 Edau9 kimyasal ilaçları sürmeyin kullanmayın daha detaylı araştırma yapınca ne kullanacağınızı anlayacaksınız. Lütfen kimyasallara yönelmeyin Allah’ın izniyle geçecektir. İyot mucizesiyle🙏🏻
Senanurcakmakk Edau9 direk sirke sürmeyin tahriş eder. Suyla seyrettin taharet alın 🌸 örneğin 1 bardak suya 1 yemek kaşığı sirke gibi
Edau9 freuze yeni kullandim o fitili 15 gün anca oldu o geçirdi sonra idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım antibiyotikten sonra tekrarladı antibiyotiklerde vajinanın dengesini bozup mantar yapıyormuş 🥺🥺
Edau9 Snglhfs benimde şişti 🥺fitil kullandım geçmişti şimdi yine tekrarladı vajinama dokunamiyorum bile aciyo aşırı derece de
SevgiErsoy Daha az önce travazol krem sürdüm . Dün gece ağladım resmen ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ne yürüyebiliyorum . Deli gibi kaşınıyo yanıyo . Bende giyemiyorum çamaşır . Bu kremide çok övdüler ilk defa kullandım bakalım inşallah işe yarar
Sddka1996 Edau9 32+3 haftalik hamileyim. Malesef sıcaklar dan terlemwkten orasi hep nemli kalıyor ne kadar temiz tutsakta oluyor . Doktorum bana bir krem verdi . Lavaboya girdikçe sürüyorum iyi geldi bana . Kremin ismi canesten krem
freuze Edau9 Evet malesef antibiyotik kullanımı sonrası da oluyor. Ben de yaşadım. Siz beslenmenize çok dikkat edin. Şekerli hiçbişey tüketmeyin. O kadar hızlı geçecek ki inanın. Ben yıllardır çekiyorum. Beslenmenin bu kadar etkili olduğunu bilseydim hep dikkat ederdim.
Asyabuse Edau9 canım ben hep antibiyotikle beraber probiyotik kullanıyorum yoksa ishal ve mantar yapıyodu bana da. Kefir falan iç activianın shotları var yoğun probiyotik içeren bağışıklık sistemi içinde önemli zaten
Snglhfs Edau9 tm sabah akşam travazolu sür cok iyi geliyo baska bişey kullanma hiç kaşıma kndini tut biliyorum cok pis kaşınıyo dayanırsan gecıcek
Nil07 Edau9 size tavsiyem ev yoğurdu yapın ve vajinanıza sürün hatta içimde girecek şekilde ama mutlaka evde yapılması gerekiyor . Çünkü marketlerde şeker var kullanmayın . Benim birde travazol kremim vardı hala bazen en ufak kaşıntıda sürer geçer . Ama yoğurt inanın mantara birebir içindeki pirebiyotik sayesinde vajina da yenileme ve temizleme yapıyor . Çok geçmiş olsun
Limonzeytin Edau9 sirkeyi pamuğa bandır günde 3 4 kez sil orayı bikaç gün yap geçiyor ben gebelk öncesi böyle geçiriyodm hep şuan lohusayım yine oldu kaşntı ve yanma var sürüyorum yine şükür çok iyi geliyo bekleme boşuna yap derim👍 mikrop bakterileri anında öldürüyo rahat edersn
Ciceekanne Limonzeytin adetliykenn yapabilir miyim acaba su an aynı dertten muzdaribim bir de üstüne adet oldum uuuyamıyorum resmen deli gibi dönüp duruyorum adetli iken kullanılır mı sirke bi sormak istedim 😔😔😔
freuze Edau9 Yeni kullanmışsınız. Doktorunuza sormadan almayın bence. İnşsllsh biran önce kurtulursunuz 🌿
Limonzeytin Edau9 yakar evet bnde dünden beri sürüyorum aşırı rahatladm 1.2güne geçer sürüyorm sürekli sirke yakar kaşıntı oldğu için bakterileri söndürüyo ondan az dayanıcaz ama geçicek az sabır 👍😊
Edau9 Snglhfs evet aşırı kasiniyo şimdi eczaneye gidiyorum dediğiniz kremi ve bir de fitil alicam insakkah hemen geçer 🥺🥺
2gebe Edau9 malesef geçmiyor bende çekiyorum aylardır, ilk gebeliğimde Bi ilaç verilmişti o acayip işe yaramıştı, şimdi ise randevu alamadığımdan öyle çekiyorum doğuma bişey kalmadı doğum edince hepsi bitiyor
Edau9 2gebe neydi ismi hatırlıyor musunuz🥺Şaka gibi ya hamile değilken de bir defa olmuştum ama böyle değil bu çok başka kaşımak istiyorum kasiyinca da aciyo🥺doğuma da çok var daha 24 haftalığım şuan doğuma kadar gecmiycek mi yani