MucizeAnnesiiH Kızlar son bir haftadir idrarimi kesik kesik yapıyorum wcye gittigimde biraz geliyor duruyor sonra biraz daha bu durumu yasayan varmı
Oznurozdemir MucizeAnnesiiH idrar yolu enfeksiyonu gibi duruyor doktorunuza söyleyin test yapın bence. Enfeksiyon erken doğum riski de yaratabiliyor önemli
eslemesila MucizeAnnesiiH bennde aynı durumdayım canm ayın q6 sına randevum var o zamana kadar mecbur bekliycem sizde bir doktora görünün bence çok geçmiş olsun
Nare09 MucizeAnnesiiH aynı hafta ve aynı gündeyiz seninle:) bende de var. İdrar testlerim sorunsuz çıktı ama çok şükür 🤲🏽 Yani sen de idrar testi ver. İçin rahatlasın canım.
2Prensin_annesiii MucizeAnnesiiH bende 2 gundur oyle oluyor canim 36+3 haftalik hamileyim demin dokrtorumla konustum.bebek asagi inmis baski yapiyor dedi insallah 37 de sezeryanim var uzan kalkma dedi sende doktoruna sor canim
Kbranne Bende de var o bu aralar sıklaştı 32+5 iz bizde çok sıkışmış gibi hissediyorum ama gidiyorum azcık çıkıyorum sonra tekrardan
MucizeAnnesiiH Kbranne Oznurozdemir enfeksiyon için ilaç kullandım sanmıyorum artık enfeksiyon olduğuna pazartesi kontrolüm var bakalim ne dicek doktor
MucizeAnnesiiH Nare09 ay maşallah rabbum sağlıkla kucagimiza aldirsin bizlere insallaj ozaman pazartesi kontrolüm vardi bir test vereyim insalalh bendede sorun cikmaz
MucizeAnnesiiH 2Prensin_annesiii ay boyle duyuncada heyecanlaniyorum😂 tek basima olmadigima sevindim pazartesi kontrolüm var bakalim ne dicek