Baştan beri 2 3 güne bir test verdim 38 88 143 405 çıktı 3.5 gün oldu 829 çıkmış adetim gecikeli 8 gün oldu değerim düşük gibi geliyor pazartesi de doktora gidicem ama kafam karışıyor. 2 günde 2 katı artması gerek diye okumuştum. Hemşire vardır bu değerle diyor. Düşük beta yla öğrenip ilerleyen oldu mu. 1 hafta geçtiği için üzerinden değer düşük geldi