Merhaba, ben yurtdisinda yasiyorum Ben 2 dusuk yaptim ve eve bana Folik asit kullanmami istedi tiroid hastasiyim doktor degerlerimin duzelmesi icin kontors alltinda tutuyor yani 5 haftada bir ve 2-3 ay da bir kan tahlili birakiom. Sorum şuydu folik asit bana yardımcı olacakmı hamilelik için? Bebek için iyi ama bana da yardımcı olckmıw hamile kalmam için