Ayseaysa eleanor68 afiyet olsun canım bende çok yedim 33 haftalıgız şu an çok şükür bebeğim sağlıklı 🥰
Deletedmom_8 eleanor68 zaten yemişsiniz. Zararı olabileceğini düşünüyorsunuz madem niye yemeden önde arastırmadınız ? Yedikten sonra zararı var desek ne olacak ?
pelindf eleanor68 ayda 1-2 kez yemekte sorun yokmuş aşırıya kaçmamak lazım tabii şifa olsun bebişe 🫶🏻
eleanor68 Ahuum teşekkür ederim yedikten sonra İnternete baktım A vitamini fazla olduğu için uzak durmanız gerekiyor yazıyordu ama 14 haftalık hamileyim ilk kez yedim daha
eleanor68 Ayseaysa yok bebekte iz kalır yok düşük olur vs gibi şeyler duydum ama çok vitaminli bir yiyecek sonuçta
eleanor68 Deletedmom_8 bir daha yerken dikkat edeceğim daha önce yiyip tecrübe eden arkadaşlar varsa diye yazdım bir fikriniz yoksa eleştirmeye gelmenize gerek yok 😁
Oznurozdemir eleanor68 2 şiş biraz fazla ama bişi olacağını sanmıyorum. Ben 2-3 adet yemiştim ellerimi de vücuduma sürmemeye dikkat ederek tabi ki
eleanor68 Oznurozdemir Doğuda görev yapıyorum burada 1 porsiyon ciğer istediğiniz zaman 4 şiş geliyor ben 2 şiş yedim yarım porsiyon 🤭
LauraG eleanor68 keşke önceden araştırsaydınız. Fazla a vitamini bebek için iyi değil. Yememenizi öneririm.
eleanor68 LauraG Evet A vitamini olayından kaynaklı sormak istedim yedikten sonra sorun yaşayan oldu mu diye
eleanor68 InsaneGirl Teşekkür ederim cevabınız için görev yaptığım yerde her an doktora ulaşamıyorum bende o şekilde biliyordum sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🤗