merhaba arkadaşlar. neredeyse 2 haftadır iştahsızlık yaşıyorum. önceki haftalarımda hiçbir sorun yaşamadım bu konuda. bulantı, kusma gibi şikayetlerim de olmadı hiç ve hâlâ yok ama hiçbir şey yemek istemiyorum. vitamin ilaçları kullandığım için sabah kahvaltıyı sıkı yapmaya özen gösteriyorum ama sanki sadece kahvaltı tüm gün yetiyormuş gibi. gün içerisinde kendimi atıştırmaya zorluyorum çünkü yemem gerekli biliyorum. akşam yemeği de birkaç lokma zorla. ne yapmam gerekiyor acaba, bu durumda olanlar var mı aramızda?