Mavinin_kadini Allah yardımcınız olsun.. fiyatlar ne kadar pahali r😮💨😮💨🤐 sağlık sistemi her yerde öyle demek ki,sağlık personeli burda da aynı çok nadir iyi Güler yüzlü insanlara denk gelirim,burda ki en güzel olan sigortanız varsa sigorta bazen hepsini karşılıyor. Ben 500 ödedim dedim çünkü sigorta işlemlerini yenilemem gerekiyordu o yüzden,eksik evrak falan diye 500 ödedim peşine de düşmedim..