Evet sonunda bende anlatıyorum 😂
39+2 de doktorum alttan muayene etti tekrardan. Aynı gece nişanım gelmeye başladı ve yalancı sancılarım başladı.sabaha karşı daha sıklaştı şiddetlendi hiç uyuyamadım. Sabah tekrar doktora gittik 1 cm açılmam vardı. Normal doğum çok istiyordum doktorumda sağolsun destekledi bunun için hep yüreklendirdi. Eve döndüm sancımı çekmeye annem ve kayınvalidem yanımdakardı pilates yaptırıp yürüttüler bol bol ama dayanamıyordum çok şiddetlendi sancı geldikçe ayakta duramadım yere attım kendimi hep bacaklarımı ayırıp yere diz çöküyordum. Belimi ovdular duşa soktular. Akşama kadar böyle direndim. Az yemek yedirdiler onuda istifta ettim maalesef. Kötü olunca hastaneye gittik tekrardan 1-2 cm açılman dediler. İstersen yatıralım istersen evde Çek sancını dediler. Eve geri geldik. Gece 1 den akşam 8 e kadar açılmam hala aynıydı iyice gerildim tabi bunuda öğrenince. Eve geri döndük saat 12 oldu tabi ben daha kötü oldum 4 dk da 1 sancı geliyordu. Bu sefer yere bile çömelecek takatım kalmamıştı. Annemler gidelim hastaneye bu şekil olmaz dediler ve tekrar gittik. Açılmam 3-4 cm dediler fakat doğum sancısı şiddetinde sancı çekiyormuşum. Nefes almaya bile halim kalmamıştı artık gelen sancıların acısını tarif edemiyorum. Annelerin hakkı gerçekten ödenmezmiş onu çok iyi anladım. 1 cm açıklık ileyken 4 cm lik açıklığın sancısını çekiyormuşum, sancılar çok kuvvetli olduğu için yorulmuşum vücudum dayanamadı daha fazla bu yüzden😣 zorunlu sezaryene aldılar. 1 saate yakın bekledim hemen tahlilleri aldılar. Doğumhane müşahede odasında yatıyordum zaten gelen sancı ile attığım çığlığın haddi hesabı yok hemşireler çok gamsız. Ve beni almaya geldiler doğumhaneye indik saat 01.23 di. Anestezi doktoru sordu genel anestezi istedim sancılarım yüzünden fakat beni ikna etti ve spinal de karar verdik. İğneden korkmadığım için kasmadım. Omurganın ortasına kadar tüm boşluklara iğne yapıyorlarmış onu bilmiyordum sadece 😂 sağsalim atlattık onuda zaten direkt sancımı kesti ondan sonra yukarı doğru çıktı. Beni yatırdılar bebişi sordular cinsiyeti ismini, eşimi , işimi meğersem o sıra beni kesmişler, beni çekiyolar fakat ağrı falan yok bebis gelmiyor 5-6 kere çekti doktor. Sonrasında fışıfiışı diye bi ses geldi ve ardından meleğimin minik cıvıltısını duydum o sırada dünyam durdu sanki sadece o ve ben vardık. Bi baktım içim eridi gitti. Hemşireler temizleyip yanına getirelim dediler hemen yanımda onu temizlediler ama nasıl ağlıyordu miniğim benim bembeyaz bir kız köfte dudaklım 🥰 onu izlemeye daldım öyle bekledim ki yanıma getirsinler 5 dk geçti sanırım. Sonra bi baktım hemşire yanıma getirdi yanağıma koydu nasıl ağlıyor titriyordu🥺 onu öptüm sakin ol annecim sakin ol diyince bi anda sustu sanki kalbim duracaktı öyle bi his. Nasıl yumuşacık bire yanakları allahım hiç unutamam o anı herhalde. Gerçekten doğuracaksanız yarım anestezi alın o anı kesinlikle yaşayın çok başka çookkk. Sonra giyinmek için götürdüler miniğimi. Saat tam 01.36 dı doğdu meleğim. Sonra bana sakinleştirici verdiler ben uyumuşum. Gözlerimi açtığımda oda sedyeme alındım. Saat 02.08 di. Odama çıkardılar 7-8 saat uyuşuk kalırsın ağrın sızın olmaz dediler. Güzel yanı oymuş yAni yarım anestezinin. Odama geldim herkes bekliyordu. Babası görmüş kızımızı zaten video resim çekmiş🥰 odaya geldim herkes beni bekliyordu 💝 benden 3-5 dk sonra kızımı getirdiler. O kadar güzeldi ki onu izlerken içim gidiyordu. Hala gidiyor. Rabbim tüm annelere bebeğini sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin 🙏 şuan 14 günlüğüz tam çok şükür ki bugünleri gördüm. Tüm annelere nasip olsun inşallah. 🫶🏻
Sormak istedikleriniz varsa seve seve yanıtlarım 🤌🏼