Yaseminn123 Annelerr 21. Haftsada tam açılma ile acil serklaj oldum. Normalde 1 gğn kalınıp taburcu olunurmuş, 4 5 gündür hastanedeym enfeksiyondan dolayı benim gibi olup bebeğinin sağlıklı bir şekilde kucağına alan var mı?
Tugbayasar07 Yaseminn123 canım benimde üç gün önce aynı şey oldu. 21 haftalıktım karın ağrısıyla doktora gittim ve 2 cm açıklık olduğunu söylediler. Serklaj yapılması için ameliyathaneyi hazırladılar alttan baktılar ve suyun çok yakın yerde olduğunu gördüler ameliyatı iptal ettiler müdahale edersek suyun patlar doğum başlar dediler sonra odama aldılar. Odama çıktıktan beş dk sonra suyum patladı çok baskı vardı karnımda hissettim patlayacağını. Doğum başladı ve kendi sancılarımla bebeği doğurdum ama doğduğunda yaşamıyodu maalesef😞
Yagmursk Benimde Crp yüksekti ama kendi isteğimle yatış yapmadım 2 gece kaldım, antibiyotik kullandım o süreçte düştü crp ki zaten ameliyattan sonra crp yüksek olması normal karşılanıyor