busra009 öncelikle tog değeri olan uyku tulumları dan almanı tavsiye ederim çünkü yenidoğan bebeklerin üstünün örtülmesi tavsiye edilmiyor, dışarı çıkarken giydirmek içinde peluşlu tulumlarda alabilirsin. Benimki de Ocak sonu doğucak Allah nasip ederse. Ben uzun kollu ağrılıklı olarak yenidoğan ve 0-3 aylık çıtçıtlı badilerden aldım. Evde kat kat giydirmek için bi tık kalın bikaç pijama takımı aldım