Senem_11 Kızlar gebelıgınız de hıc goz bulanıklığı yasadiniz mı 2 gundur gozlerım bulanık goruyor benim
Bebekdelisi Senem_11 evet canım kacıncı haftadasın be hep yasadım hatta göze bıle gittim once tansıyon baktı dr sonra şeker istedi sonra göze ben gittim aslında gebelıkte oluyormus kendıde soyledı ama atlamak istemiyorum hiç birşeyi dedi 19 H hala ara ara var
Alya_miram Senem_11 bende oluyo şimdi 34 haftalık olduk 1 haftadır sağ gözüm ara ara bulanık görüyor. Gözlük takan biri olarak yazıyorum normalmiş hamilelikte bu göz sıkıntıları.
Senem_11 Alya_miram valla bende 28 haftalık hamileyim 2 gundur benı bunalttı bu goz bulanık mi desem yoksa pul pul mu goruyor anlamadım ama sınır oldum
beyzzsenturkk cok keskin görürdüm uzagı bende bazen görmekte zorlanıyorum 21+4üm bulanıklık mı diyim gözlerim mi bozulmus diyim bilemedim hemen hemen herkeste aynı şikayetler var
Senem_11 Alya_miram internetten baktım odem falan olursa elde ayakta diyor hxo ile alakalı da olabılır gıbı bısey diyor ama bende odem yok ki?
Senem_11 Bebekdelisi hadı ya cok sevindim ıns benim de gecer gercekten cok bunaldım psikolojim artık ıyı degil Bı seker cıktı gebelıkte olcuyorum yedıklerıme dikkat ediyorum sımdı de goz sorunu goze gıdınce doktora ne dıyecegım artık kafam karıstı 😔
Senem_11 Bebekdelisi yani kacıncı haftada basladı senin bulanık gorme tam nasıl bısey tarif edemiyorum acıkcası? Gecmesı ıcın bıseyler yaptın mı peki hani şunu yapıp da daha rahat ettığin uzun oldu kusura bakma 🙏
Bebekdelisi Senem_11 7 H basladı öbüründe doğuma kadar ata ara tekrarladı istemsz sekılde bırını ac kaapa yapıyorsun degılmı sürekli soguk suyla yüzünü sık yıka bıde kırmızı şeritli yazılara cok bakma telden az uzak dur bıde karanlık oda ısıksız en iyi gelen
1990_ayse Tansiyon yüksekliği için doktora gittiğimde bana gebelik zehirlenmesi olabilir gözde bulanık görme veya cisimler uçuyor hissi olursa hemen gel dedi ama görüyorum çoğu kişide var bu sorun.. Tansiyonunuzu ölçüyor musunuz
Senem_11 1990_ayse bugun kadın doguma gittim bebege baktık tansiyonum ıyı cıktı dun 10 a 7 cıktı en son
Alya_miram Senem_11 dediğim gibi geçici bir şeymiş hamilelikte isterseniz bi göz doktoruna gidin ama hamilelikte normal diyecekler.