Kizlar tekmeleri hareketleri net olarak bu hafta hissetmeye basladim 19+5de basladi tekmeler. Hatta dun eşim bile hissetti. Yani ortama uyuyana kadar 2 saatte bir teklemerini hissediyorum. Sizinde boyle mi? Insanlar hissetmiyorum diye üzülür ben bu kadar sık hissediyorum diye garipsedim acaba bi anormallik mi var